kalla tår, inatt igen

HEJHALLÅ, imorgon är det träning! [måndag alltså]
Snart är det nyår... Hur ska ni fira? Framförallt, vad ska ni ha på er?! jag börjar få lite smått panik nu..
Har inte bloggat idag, vet att jag är en looser, men vaknade runt 12, och åkte till skärholmen med Pappa och Sussie, köpte lite saker på rean, lägger in bilder imorgon (:
Sen åkte jag och Alice till söder och träffade Simon w & mb, Emil och Felix, vi gjorde väl inget speciellt, men det va gaaaaalet kul att träffa simon & simon, tusen år sen sist typ (: ♥

Men nu måste jag hitta på något annat... typ hitta en klänning till nyår!
pussen, thea.

hahah torr humor jag har på nätterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0